مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » تبلیغات گسترده ی تلگرام

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
تبلیغات گسترده ی تلگرام

تبلیغات گسترده ی تلگرام

تبلیغات گسترده ی تلگرام برای رونق کسب و کار:

تلگرام امروزه یک ابزار بزرگ و شناخته شده ی پیام رسانی است که می توانیم از این ویژگی استفاده ی فراوانی کنیم. برای رونق کسب و کار، تبلیغات گسترده ی تلگرام را فراموش نکنید. اگر شما کالایی برای فروش دارید؛ یا می توانید خدماتی ارائه دهید اما مشتریان خود را نیافتید؛ یا در مورد هرچیزی میخواهید اطلاع رسانی در حد گسترده انجام دهید؛ ما این کار را به واسطه ی تلگرام برایتان انجام می دهیم و هر شخصی که تلگرام دارد؛ در محدوده ای که شما بخواهید یا حتی گسترده تر، می تواند این پیام را در       پی  وی خود مشاهده کند. احتمال اثر گذاری این روش  بیشتر از سایر تبلیغات های عمومی است چرا که مانند این است که برای هر شخصی به صورت جداگانه کارت دعوت بفرستیم به جای اینکه همه ی جمع را با هم دعوت کنیم و می توانیم مطمئن باشیم که شخص حتما آن پیام را می بیند نه مانند تبلیغات های سطح شهر، که بی توجه از کنار آن عبور کند. حال که قدم اول را انجام دادیم و محتوا را به دید افراد زیادی رساندیم؛ باید سعی کنیم محتوای تبلیغمان آنقدر جذاب باشد تا افراد زیادی را جذب کند و به هدف خود از تبلیغات برسیم. فراموش نکنید که تبلیغات گسترده ی تلگرام ، یکی از روش های کارآمد تبلیغ است.

 

کامنت اینستاگرام:

شما حتما اینستاگرام را می شناسید؛ یکی از پرکاربرترین برنامه های روز. وقتی در اینستاگرام پستی می گذارید؛۳ چیز معرف ارزش آن پست است: تعداد ویو، تعداد لایک، تعداد و نوع کامنت های پست شما و البته همه ی این ها به نسبت تعداد فالوورهای شما. بخش کامنت یا نظر برای خودش دنیایی جدا است به طوریکه بسیاری از مردم تماشای پست هارا رها می کنند و به خواندن کامنت ها می پردازند. افراد می توانند دوستان هم فکر پیدا کنند و یا تبلیغ و معرفی پیج خود را انجام دهند؛ چیزهایی یاد بگیرند و تبادل نظر کنند و پست مورد نظر را بیشتر وارسی کنند. همچنین می توانند با ادمین صحبت کنند و یا سوالاتی بپرسند. برای دوستان نیز مهم است که زیر پست یکدیگر کامنت حمایتی بگذارند و آن را نوعی مرام و معرفت دوستانه می دانند. بااین اوصاف اگر نیاز به کامنت اینستاگرام داشتید؛ ما را از یاد نبرید.

تبلیغات گسترده ی تلگرام

 

خرید ریتوئیت توئیتر:

توئیتر در کنار پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، اسپاتیفای و….کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. محتواهایی که ما در برنامه های مختلف ارسال میکنیم یا به اشتراک میگذاریم؛ هر کدام اسم خاصی دارد. در اینستاگرام به پست و استوری معروف است؛ در واتساپ و تلگرام به پی ام و پست و در توئیتر به توئیت. ریتوئیت کردن یعنی دوباره توئیت کردن. وقتی توئیتی دوباره فرستاده شود؛ یا به عبارتی نشر داده شود؛ نشان دهنده ی ارزش آن است که چقدر مهم یا پرمحتوا بوده که کپی یا اشتراک گذاری شده است. ریتوئیت مانند فوروارد کردن در تلگرام و واتساپ است؛ ولی در واتساپ و تلگرام فقط بین اعضای محدودی که میشناسیم در گروه ها و…پخش می شود و جنبه ی ارزشی آن کمتر است و فقط برای اطلاع رسانی است. اما در توئیتر، ریتوئیت جنبه ی عمومی و ارزشی دارد. خرید ریتوئیت توئیتر را به ما بسپارید.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
امتیاز 1.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده