برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » وکالت تضمینی حقیقت دارد

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
وکالت تضمینی حقیقت دارد

وکالت تضمینی حقیقت دارد

وکالت تضمینی حقیقت دارد؟

شاید شما نیز تاکنون در موارد حقوقی و مراجعه به وکلای مختلف، بسیار زیاد نام وکالت تضمینی را شنیده باشید. در حقیقت وکالت تضمینی در واقعیت ماجرا وجود ندارد و تنها نوعی اصطلاح است که به شما این اطمینان را میدهد که حل مشکل پرونده ی حقوقی با میزان درصد موفقیت بسیار بالایی توسط وکیل انجام می شود. مسلما هیچ گاه در هیچ مسئله ای نمی توان به کسی قول صد در صد داد و وکالت تضمینی در معنای لغوی همان قول دادن صد در صدی وکیل به موکل خود است، اما بهتر است شما به معنای لغوی ان توجه نکنید و معنای عرفی ان را در نظر داشته باشید که به معنای بالا بودن احتمال موفقیت است.

در بند سوم ماده ۸۰ آیین نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب سال ۱۳۳۴ آمده است: «در صورتی که به وسیله فریبنده تحصیل وکالت نماید…» یعنی اگر تبلیغ فریبنده باشد، به کل ممنوع بوده، اما اگر تبلیغ فریبنده نباشد برای آن ممنوعیتی در نظر گرفته نشده است. بنابراین مطمئن باشید که به کار بردن وکالت تضمینی دارای معنای فریبنده نمیباشد و بیشتر نوعی تبلیغ است که توسط وکلای مختلف از ان استفاده میشود.

وکالت تضمینی حقیقت دارد

وکیل مقید کیست؟

یکی دیگر از عباراتی که ممکن است در کنار اصطلاح وکالت تضمینی نام ان را سیار شنیده باشید، وکالت مقید یا همان وکیل مقید است. بر اساس مفاد قانون مدنی در رابطه با وکالت نامه مقید میتوان گفت که در این نوع وکالت نامه وکیل موظف است به اختیارات موکل خویش موضوعات را بررسی کند. حقی جز اختیارات تعیین شده را ندارد. وکالت مطلق نیز وکیل مقید به رعایت صلاح و مصلحت موکل خویش می باشد. وکالت مقید از جهت جستار به طور کلی به دو دسته تقسیم میشود ، وکالت عام وکالت ویژه .در مورد وکالت خاص باید موضوع وکالت در ارتباط با یک یا چند مال یا چند نوع حرفه معین می باشد. اما در وکالت عام حق اتمام باره وکالت را در خصوص تمام اموال یا همه کار ها موکل داراست. وکالت از جهت حدود اختیار به دو دسته تقسیم شده است که به آنها وکالتنامه مطلق و وکالت نامه مقید  گفته میشود.

 

وکالت تضمینی در رابطه با موارد مزاحمت تلفنی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که درگیر مشکلات و چالش های مربوط به مزاحمت تلفنی شوید. متاسفانه بر اساس آمار و ارقام بدست آمده در سال های گذشته، در بسیاری از موارد مشاهده شده است که مزاحمت های تلفنی باعث از بین رفتن آرامش خانواده ها میشود و حتی ممکن است باعث جدایی برخی از زوجین شود. هنگامی که در مورد وکالت تضمینی در پرونده های مربوط به مزاحمت تلفنی صحبت می شود، یعنی اینکه وکیل مربوطه دارای مهارت و تجربه کافی در حل پرونده های مزاحمت تلفنی می باشد و می تواند در مدت زمان کوتاهی به احتمال بسیار زیادی پرونده را با موفقیت روبرو کند. وکیل مزاحمت تلفنی می تواند در جهت احقاق حقوق موکل خود عملکرد بسیار حرفه ای داشته باشد و مانع از بروز بسیاری از خطرات و مشکلات در زندگی شخصی فرد مذکور شود.

 

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
امتیاز 4.33 ( 6 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده