باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید دستگاه تهویه هوای مطبوع ال جی

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید دستگاه تهویه هوای مطبوع ال جی

خرید دستگاه تهویه هوای مطبوع ال جی

خرید دستگاه تهویه هوای مطبوع ال جی

کولر مدل NA098SK1 از محصولات منحصر به فرد تولید شده توسط این کمپانی کره ای میباشد که ساخت کشور کره جنوبی بوده و همچنین دارای طراحی خاص و منحصر به فردی میباشد که در رنگ مشکی طراحی و تولید شده است. این محصول به یکی از محصولات ایده آل این کمپانی تبدیل شده است و دارای دیزاینی خاص میباشد که با قرار گیری در منزلتان نیز جلوه ویژه و جذابی به آن خواهد داد.

خرید دستگاه تهویه هوای مطبوع ال جی

کولرگازی ال جی در این مدل دارای موتور اینورتر دایرکت درایو میباشد که بدین ترتیب توانسته است به یکی از محصولات پر فروش این کمپانی تبدیل شود و از مصرف انرژی بسیار پایین به همراه صدای بسیار کم آن برای شما کار کند. همچنین این محصول توانسته اس برچسب مصرف انرژی را در گرید A+ کسب نماید و به کولرگازی کم مصرف تبدیل شود که توانسته است استاندارد های مصرف انرژی را کسب نماید.

این کولرگازی ۹۰۰۰ دارای ظرفیت متوسطی میباشد و میتواند به خوبی هرچه تمام تر باعث شود که دمای هوای خانه در سریع ترین زمان ممکن خنک شود. این دستگاه بر اساس ظرفیت خود میتواند برای خانه هایی که دارای متراژ ۲۵ الی ۳۰ متری هستند مناسب ترین و ایده ال ترین گزینه باشد.

در این دستگاه عملیات استریلی که انجام می‌شود ، شما را از شر باکتری‌ها ،ویروس‌ها،مواد آلرژی‌زا و . . . را در مدت زمان ۱ ساعت خلاص کرده و قابلیت Smart Thinq که در این دستگاه بکار گرفته شده است می‌توانید کنترل دستگاه را در هرکجا که هستید بدست شما بدهد. هوایی که از طریق این دستگاه به محیط وارد میشود کاملا پاک بوده و به وسیله فیلتر های تعبیه شده در این دستگاه به صورت کاملا پاک و عاری از هرگونه باکتری و میکروب به هوای محیط وارد شده و هوا را به سرعت خنک خواهد نمود.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده