سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید دستگاه خنک کننده و تهویه مطبوع ارزان

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید دستگاه خنک کننده و تهویه مطبوع ارزان

خرید دستگاه خنک کننده و تهویه مطبوع ارزان

خرید دستگاه خنک کننده و تهویه مطبوع ارزان

دستگاه های تهویه هوای مطبوع و خنک کننده نیز یکی از دستگاه های مورد نیاز و وضروری مخصوص در فصل های گرم سال میباشد که در جنوب و شمال کشور به دلیل آب و هوای شرجی و گرم فقط میبایست از این محصولات استفاده نمود که ما در این مطلب به معرفی دو مورد از دو برند معروف تولید کننده کولرگازی کم مصرف می پردازیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید دستگاه خنک کننده و تهویه مطبوع ارزان

کولرگازی بوش مدل B1ZMI09100 دارای سیستم مکش سه طرفه میباشد و جریان هوای گرم را به صسرعت از منزل و یا محیطی که در آن قرار گرفته است خارج خواهد کرد که بدین ترتیب باعث خنک سازی سریع تر محیط میشود و در مصرف زمان و انرژی نیز صرفه جویی چشم گیری خواهد داشت. این دستگاه از کیت برد اینورتر بهره میبرد که به نسبت سایر مدل های قدیمی خود با ماهش ۷۳ درصدی مصرف انرژی همراه بوده است و بدین ترتیب توانسته است رتبه مصرف انرژی A را کسب نماید که بر اساس سال ساخت و ویژگی هایی که این محصول دارد میتوان گفت به یکی از محصولات منحصر به فرد در این زمینه تبدیل شده است.

 

کولرگازی وایت وستینگ هاوس مدل WWS09G7I دارای قدرت موتور ۹ هزار بی تی یو (BTU) آن بوده که مناسب برای متراژ ۲۳ متری در کاربری مسکونی است و میتواند این میزان را به خوبی پوشش دهد و رضایت شما را به خود جلب کند. همچنین این محصول با این موتور میتواند به یکی از گزینه های مناسب و عالی برای منازل و اتاق های خواب و محیط های اداری تبدیل شود زیرا دارای مصرف انرژی پایینی بوده و بر همین اساس توانسته است برچسب رده بندی مصرف انرژی را در گرید A کسب نماید و در دسته بندی پر فروش ترین محصولات این کمپانی قرار گیرد

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
امتیاز 5.00 ( 1 رای )

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده