بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید انواع کولر گازی با ظرفیت ۱۲ هزار

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید انواع کولر گازی با ظرفیت ۱۲ هزار

خرید انواع کولر گازی با ظرفیت ۱۲ هزار

خرید انواع کولر گازی با ظرفیت ۱۲ هزار

در این مطلب قصد داریم در مورد انواع دستگاه های خنک کننده و تهویه هوای مطبوع که میتواند با کیفیت بسیار بالا هوای خنک را به محیط وارد کند را برای شما معرفی کنیم.

پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید انواع کولر گازی با ظرفیت 12 هزار

کولرگازی ۱۲۰۰۰ یکی از دستگاه هایی میباشد که دارای ظرفیت مناسب بوده و از سطح متوسطی از ظرفیت سرمایشی و گرمایشی برخوردار میباشد به طوری که میتواند مناسب ترین و بهترین گزینه برای محیط های ۲۵ الی ۳۵ متری محسوب شده و به بهترین شکل ممکن دمای هوای اطراف را تحت تاثیر قرار دهد. معمولا این دستگاه هایی که دارای چنین ظرفیتی هستند را برای محیط های اداری ، اتاق های خواب نسبتا بزرگ و منازلی که کوچک هستند استفاده میکنند زیرا نمیتواند از پس خنک کردن و یا گرم کردن محیط های بزرگ بر بیاید و خرید این دستگاه ها با چنین ظرفیتی عملا کاریست غیر عاقلانه و باعث هدر رفتن انرژی و مصرف بیش از اندازه برق خواهد شد.

کولرگازی گری مدل GWH12AAB یکی از سیستم های تهویه مطبوع هوا است که از طراحی ظاهری خاص و حرفه ای برخوردار است و با عملکرد سرمایشی و گرمایشی تبدیل به دو محصول مجزا شده است که این ویژگی باعث شده تا کاربران را بیشتر به سمت خود جلب نماید چراکه دیگر لازم به تهیه سیستم گرمایشی جداگانه نمیباشد و میتوانید از این محصول در تمامی فصول مختلف سال و روز های گرم و سرد سال به بهترین شکل ممکن نهایت استفاده را ببرید.

کولرگازی جنرال مدل Gnrl24btu از محصولات قدرتمندی بوده که توانایی کار کرد در شرایط آب و هوایی معتدل و گرم را داشته و از طراحی طرح لبخند بهره مند است و دارای طراحی خاص بوده و در رنگ گلد طراحی و تولید شده است که باعث شده است دیزاینی خاص داشته باشد و با قرار گیری این محصول در محیط خانه خود باعث خواهید شد که جلوه بسیار زیبایی به محیط منزل شما بدهد.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده