هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » تلویزیون کره ای بخریم یا ژاپنی؟

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
تلویزیون کره ای بخریم یا ژاپنی؟

تلویزیون کره ای بخریم یا ژاپنی؟

تلویزیون کره ای بخریم یا ژاپنی؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای همه پیش بیاید این است که برای منزل خود وقتی میخواهیم دستگاه پخش فیلم و سریال بخریم از چه برندی محصولات مورد نظرمون رو تهیه کنیم و محصولی که میخواهیم بخریم در چه سایز و کیفیت صفحه نمایشی باشد؟

برند کره ای تهیه کنیم یا از برند کشور ژاپن استفاده نماییم؟ کدام تلویزیون ارزان تر بوده و یا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد؟

تلویزیون کره ای بخریم یا ژاپنی؟

تلویزیون ال جی یکی از لوازم های خانگی تولید شده منحصر به فرد و با کیفیت بسیار بالا توسط این کمپانی کره ای میباشد که دارای فناوری های بسیار زیادی میباشد و به صورت کلی به ۴ دسته مهم تقسیم میشود . دستگاه های اولد (OLED) ، دستگاه های سوپر اولترا اچ دی فور کی (SUHD 4K) ، دستگاه اولترا اچ دی – فور کی (Ultra HD – 4K) ، دستگاه های فول اچ دی (Full HD) که مورد دومی و سومی همان هست و تنها نام ان عوض شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. این برند حتی مدل هایی را به صورت خمیده نیز ارائه کرده است که زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربران قرار میدهد و این اجازه را میدهد که بدون افت رنگ بتوانید به صفحه نمایش آن نگاه کنید.

تلویزیون سونی نیز یکی دیگر از برند های ژاپنی میباشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و همچنین از محبوبیت بسیار زیادی در کنار سایر برند ها برخوردار میباشد و توانسته است با بالاترین کیفیت برای شما تصاویر را به نمایش بگذارد. همچنین این دستگاه ها دارای قابلیتی برای متصل شدن به اینترنت از طریق وای فای و یا کابل LAN میباشد که باعث شده است بتوانید در اینترنت وبگردی نمایید و یا از طریق سایت های مختلف به تماشای فیلم و سریال محبوب خود به صورت انلاین بنشینید.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده