خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید انواع تلویزیون با قیمت ارزان و به صرفه

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید انواع تلویزیون با قیمت ارزان و به صرفه

خرید انواع تلویزیون با قیمت ارزان و به صرفه

خرید انواع تلویزیون با قیمت ارزان و به صرفه

دستگاه های نمایش ویدئو و تصویر ، یکی از محصولاتی میباشد که امروزه میتوانید با بالاترین کیفیت ممکن برای منازل خود تهیه نمایید. همچنین به کمک این دستگاه ها میتوانید باعث شوید که در کیفیت بسیار بالا و خارق العاده میتوانید با بالاترین وضوح تصویر میتوانید تماشا کنید.برای خرید تلویزیون میتوانید از دو برند Toshiba و Hisense برای منازل خود استفاده نمایید.

خرید تلویزیون با قیمت ارزان و به صرفه

تلویزیون توشیبا مدل ۴۳L5750EE دارای قابلیت های بسیار زیادی برای بهبود تصاویر ، مدیریت رنگ ها ، کنترل نور پس زمینه هوشمند، کاهش دهنده نویز تصویر و تقویت کننده سیگنال به صورت تمام اتوماتیک میباشد.این محصول دارای کیفیت بسیار بالای فول اچ دی بوده و برنامه ها و سریال ها را میتوانید با وضوح و دقت بسیار بالایی مشاهده نمایید. صدای این دستگاه ۲۰ وات میباشد که متشکل از دو عدد بلندگوی قوی با توان صوتی ۱۰ وات میباشد. طبق عادت هایی که این کمپانی سازنده در تولید محصولاتش دارد این دستگاه ۴۳ اینچی نیز از نسبت تصویر ۱۶:۹ استفاده شده که تصویر مستطیلی را عرضه می نماید.

تلویزیون هایسنس مدل ۴۳A6100UW آن دسته محصولاتی است که میتواند به راحتی به اینترنت متصل شود و این امکان را برای کاربر فراهم کند که به گشت و گذار در وب سایت ها بپردازد . با استفاده از قابلیت متصل شدن این دستگاه به اینترنت از طریق وای فای و یا کابل LAN میتوانید در مرورگر این دستگاه به سایت های مختلف دسترسی داشته باشید و یا از طریق دیگر سایت های اشتراک گذاری فیلم نیز میتوانید به صورت آنلاین و با کیفیت بسیار بالا ان را تماشا نمایید. همچنین به کمک این قابلیت میتوانید برنامه های مورد علاقه خود را از سایت ها دریافت کرده و با نهایت رزولوشن و وضوح تصویر مشاهده نمایید. سیستم صوتی این دستگاه نیز تشکیل شده از دو بلندگوی ۷ واتی که در مجموع ۱۴ وات می‌شوند و از دالبی دیجیتال پلاس (Dolby Digital Plus) پشتیبانی می‌کنند

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده