اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید انواع تلویزیون ۴K

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید انواع تلویزیون ۴K

خرید انواع تلویزیون ۴K

خرید انواع تلویزیون ۴K

در این مطلب قصد داریم برای شما دو مدل از بهترین دستگاه هایی تولید شده که دارای صفحه نمایش فور کی میباشند را برای شما نمایش دهیم. به طوری که میتوانید به وسیله این دستگاه ها کیفیت بسیار بالایی را دریافت کرده و تصاویر خود را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. این محصولات دارای فناروی هایم تعددی میباشند و میتواند به یکی از بهترین گزینه ها برای شما تبدیل شود.

خرید انواع تلویزیون 4K

تلویزیون سونی مدل ۵۵X7077G دارای سه عدد پورت HDMI و سه عدد پورت USB برای این دستگاه در نظر گرفته شده‌اند، که از طریق هر کدام می‌توان انواع محتوا را بر روی تلویزیون قرار داد و از طریق صفحه‌نمایش بزرگش به تماشای هر برنامه‌ای نشست. این دستگاه دارای صفحه نمایش با کیفیت فور کی میباشد و میتواند به یکی از گزینه های مورد نظر برای منازل شما تبدیل شود. صفحه نمایش این دستگاه دارای سایز ۵۵ اینچ میباشد و میتواند به خوبی هرچه تمام تر باعث شود که شما بتوانید در کیفیت بسیار بالا و در رزولوشن بالایی تصاویر را مشاهده کنید.

تلویزیون شارپ مدل ۴۹CUG8052E دارای سایز ۴۹ اینچ میباشد و میتواند به یکی از گزینه های مورد نظر شما تبدیل شود. همچنین این دستگاه دارای رزولوشن بسیار بالای ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل میباشد که بدین ترتیب توانسته است به یکی از گزینه های مناسب و ایده آل برای منازل شما تبدیل شود. این محصول را میتوانید با ویژگی های منحصر به فرد و همچنین با وضوح تصویر بسیار بالایی که دارد برای منازل خود تهیه کنید. سیستم فوق پیشرفته پخش صدای این دستگاه متشکل از دو عدد بلندگوی ۱۰ واتی میباشد که روی هم رفته به لطف توان بالای ۲۰ وات آنها می توانید وضوح و رسا بودن صدای برنامه ها را به خوبی بشنوید.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده