دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید با کیفیت ترین کولر های گازی

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید با کیفیت ترین کولر های گازی

خرید با کیفیت ترین کولر های گازی

خرید با کیفیت ترین کولر های گازی

شرکت های بزرگی در دنیا وجود دارند که در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه هوا فعالیت دارند .

دستگاه خنک کننده و تهویه هوای مطبوع گازی نیز یکی از سیستم های تهویه هوایی است که باتوجه به ساختاری که دارد میتواند هوای محیط را به خوبی خنک سازی نماید .

کولرگازی ال جی نیز یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات سرمایشی در دنیا و حتی کشور عزیزمون ایران میباشد که دارای سهم فروش بسیار بالایی در این حوزه میباشد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است که همین امر موجب شده است بتواند فروش فوق العاده ای را برای کمپانی خود داشته باشد. سیستم های سرمایش تولید شده در این کمپانی کره ای نسبت به مدل های برند های دیگر با کاهش ۷۵ درصدی مصرف انرژی رو به روز هستند که دلیل ان استفاده از موتور اینورتر دایرکت درایو میباشد که دارای قدرت بسیار بالایی میباشد و کارایی بسیار زیادی دارد. از دیگر مزایای این دستگاه ها نصب آسان و همچنین گارانتی و کیفیت بالای ساخت محصولات این کمپانی میباشد.

خرید با کیفیت ترین کولر های گازی

کولرگازی گری نیز در مقابل و در کنار این شرکت کره ای دارای محبوبیت بسیار بالایی میباشد. همانطور که میدانید Gree در سال ۱۹۹۱ تاسیس شده است و قطعات این دستگاه تماما امریکایی بوده که در کشور چین مونتاژ میشود. اغلب موتور های این دستگاه به صورت روتاری بوده و همچنین در دو نوع دیواری و ایستاده ساخته خواهد شد. محصولات این کمپانی بر خلاف بیشتر کمپانی های سازنده ، دارای گاز R410 میباشد. مجهز شدن محصولات این کمپانی به فیلتر کربن برای جذب ذرات معلق هوا و همچنین بو زدایی و ضد آلرژی بودن از دیگر صفات بارز محصولات این کمپانی میباشد. کمپرسور های دستگاه های این کمپانی از نوع اینورتر بوده و دارای مصرف انرژی بسیار پایینی بوده و میتواند به خوبی عمل کند.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده