دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید تلویزیون ارزان و با کیفیت

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید تلویزیون ارزان و با کیفیت

خرید تلویزیون ارزان و با کیفیت

خرید تلویزیون ارزان و با کیفیت

تلویزیون ال جی مدل ۴۹SM8500 از محصولات منحصر به فرد ساخته شده توسط این کمپانی بزرگ کره ای میباشد که دارای فناوری نانوسل بوده و به کمک این فناوری دقت رنگی بسیار بالایی را برای کاربران فراهم نموده است و کاربران را محو خود خواهد نمود. این دستگاه ، زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربران قرار میدهد که به کمک این زاویه دید میتوانید بدون این که رنگ صفحه نمایش تغییر کند و همچنین از تماشای فیلم و تصویر نیز لذت خواهید برد. فناوری نانو سل باتوجه به زاویه دید گسترده خود رنگ ها را تا ۶۰ درجه به خوبی نمایش می‌دهد .

خرید تلویزیون ارزان و با کیفیت

تلویزیون پاناسونیک مدل ۴۹FS430M با اندازه صفحه نمایش ۴۹ اینچ دارای کیفیت تصویر فول اچ دی میباشد که توسط شرکت پاناسونیک در بازارهای جهانی عرضه شده است و در کشور عزیزمون ایران نیز میتوانید این محصول فوق العاده کاربردی و منحصر به فرد را با کیفیت بسیار بالایی دریافت نمایید این محصول از قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه ای برخوردار میباشد و میتواند به یکی از گزینه های ایده آل برای منازل شما تبدیل شود که در اولین نگاه چشم هر مخاطبی را به آن جلب خواهد نمود و جلوه ویژه ای به دکوراسیون منزل شما خواهد بخشید.

 

تلویزیون فیلیپس مدل ۴۲PFK6109 دستگاهی فوق العاده منحصر به فرد که با امکانات خود ، توانسته مردم را در سرتاسر دنیا مات و مبهوت خود نماید و با طراحی منحصر به فرد و زیبایی که دارد میتواند جلوه بسیار شیک و خاصی را به دکوراسیون منزل شما بدهد.این دستگاه قابلیت سه بعدی داشته و در کیفیت تصویر کاملا تاثیر گذار می‌ باشد و میتواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی برای شما نمایش دهد. رزولوشن این محصول در این مدل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل میباشد که باعث شده است تصاویر دارای وضوح تصویر خارق العاده ای باشند.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده