اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید دستگاه شستشوی لباس کره ای

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید دستگاه شستشوی لباس کره ای

خرید دستگاه شستشوی لباس کره ای

خرید دستگاه شستشوی لباس کره ای

اگر قصد دارید برای منزل خود دستگاه شستشوی لباس بسیار مناسبی را تهیه کنید و میخواهید که از برند های کره ای برای منزل خود استفاده کنید باید یکی از دو برند Samsung و LG را برای منازل خود برگزینید که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و گارانتی معتبر از سوی کمپانی سازنده را دارا میباشند که به مدت ۲ سال میتوان بدون هیچ قید و شرطی از این گارانتی استفاده کرد. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف از این کمپانی ها بتوانید بهترین گزینه را برای منزل خود انتخاب نمایید و ماشین لباسشویی منزلتان از برند های معتبر و با کیفیت باشد.

خرید دستگاه شستشوی لباس کره ای

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S دارای موتور اینورتر دایرکت درایو میباشد که میتواند با کمترین صدا و لرزش برای شما کار کند و بهترین شستشوی ممکن را به شما ارائه دهد. این دستگاه دارای مصرف انرژی بسیار پایینی بوده و از بازدهی بسیار بالایی برخوردار میباشد که میتواند باکتری ها و میکروب ها را با کیفیت بسیار بالایی از بین ببرد و باعث شود که شما بتوانید در بالاترین دمای ممکن بدون این که لباس ها آسیب ببیند ، لباسهایتان را تمیز و پاکیزه و عاری از هرگونه میکروب و باکتری از دستگاه تحویل بگیرید

 

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 از فناوری فوق پیشرفته و منحصر به فرد حباب ساز استفاده شده است که در این فناوری خارق العاده مواد شوینده با آب ترکیب شده و پس از تبدیل شدن به حباب های شوینده به سمت الیاف لباس نفوذ پیدا میکنند. این فناوری به کمک سیکل شستشو امده و با نفوذ کردن به الیاف لباس ها باعث میشود که به لکه ها و میکروب ها بچسبد و باعث شود که میکروب ها در سریع ترین زمان از بین برود.

 

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده