در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید وسایل ایمنی

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید وسایل ایمنی

خرید وسایل ایمنی

خرید وسایل ایمنی

همانطور که شنیده اید احتیاط شرط عقل است و پیشگیری بهتر از درمان است پس زمان را از دست ندهید و از همین حالا به خرید تجهیزات ایمنی برای منزل، محل کار و یا ماشینتان بپردازید. از آن جایی که این روزها با پیشرفت تکنولوژی استفاده از وسایل برقی زیاد شده است احتمال وقوع حوادث هم افزایش یافته است، خصوصا اگر از وسایل برقی قدیمی استفاده می کنید این خطر افزایش می یابد و ممکن است با یک نوسان برق موجب آتش سوزی گردد و آن موقع است که می فهمید اگر تنها یک کپسول آتش نشانی داشتید تا چه حد می توانستید از خسارت های وارد شده کم کنید.

از جمله وسایل ضروری که در مواقع حادثه باید داشته باشید کپسول های آتش نشانی می باشد که انواع مختلفی دارد به عنوان مثال می توانید از کپسول پودر و گاز استفاده کنید، این کپسول ها به خوبی می توانند آتش ناشی از سوختن مشتقات نفت همانند بنزنین و گازوییل و… را خاموش نمایند. همچنین می توانید از کپسول co2 برای خاموش و خفه کردن آتش استفاده نمایید.

خرید وسایل ایمنی ارزان

 

خرید وسایل ایمنی

 

کپسول های نام برده در سایز های مختلف قابل عرضه می باشند و شما می توانید برای داخل ماشین از کپسول های با سایز کوچک استفاده کنید و برای منزل و محل کار خود از سایز های متوسط و بزرگ بهره بگیرید. دقت داشته باشید که برای منازل بزرگ و یا ادارات یک کپسول کافی نمی باشد و بهتر است حداقل در هر طبقه یک کپسول نصب کنید تا در مواقع لزوم دسترسی سریع به کپسول را داشته باشید و از شدت خسارت شما کاسته شود.

با توضیحات داده شده بعید است که هنوز هم بی تفاوت باشید و برای ایمنی خود و خانوادتان هزینه نکنید. چه بهتر که این هزینه برای پیشگیری باشد تا درمان و جبران خسارت. زمان را از دست ندهید و برای خرید اقدام کنید.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده