به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید کولر های گازی با قیمت مقرون به صرفه

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید کولر های گازی با قیمت مقرون به صرفه

خرید کولر های گازی با قیمت مقرون به صرفه

شرکت های بزرگی در دنیا وجود دارند که در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه هوا فعالیت دارند .

کولرگازی کم مصرف یکی از سیستم های تهویه هوایی است که باتوجه به ساختاری که دارد میتواند هوای محیط را به خوبی خنک سازی نماید .

قلب تپنده هر کولر گازی ای کمپرسور آن می باشد . کمپرسور کولر های گازی معمولا روتاری ، پیستونی یا اسکرول هستند که در این مطلب به بررسی کمپرسور پیستونی و کمپرسور اسکرول خواهیم پرداخت .

کولرگازی بوش مدل B1ZMX09000 از محصولات با کیفیت ساخته شده توسط این کمپانی میباشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و در رده بندی محصولات با کیفیت بسیار بالای این کمپانی آلمانی قرار گرفته است که توانسته به بهترین شکل ممکن عمل کند و بتواند با بهترین و بالاترین راندمان کار خنک کردن و تهویه کردن هوای محیطی که در ان نصب شده است را انجام دهد.

خرید کولر های گازی با قیمت مقرون به صرفه

کولرگازی هیتاچی مدل RAK-60PPA یکی از محصولات پرقدرت و باکیفیتی است که مجهز به دوپنل داخلی و خارجی بوده که پنل خارجی آن روی پشت بام خانه کاربر قرار گرفته و از بدنه مقاومی در برابر فرسودگی و زنگ زدگی برخوردار بوده و همچنین دارای مصرف انرژی بسیار پایینی میباشد که بدین ترتیب در رده بندی دستگاه های کم مصرف این کمپانی قرار گرفته است که دارای برچسب انرژی A میباشد.

 

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده