هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید کولر گازی بانه ای جنرال با طرح لبخند

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید کولر گازی بانه ای جنرال با طرح لبخند

خرید کولر گازی بانه ای جنرال با طرح لبخند

خرید کولر گازی بانه ای جنرال با طرح لبخند

سیستم های تهویه مطبوع هوا انواع مختلفی داشته و توسط شرکت های بزرگ و کوچک دنیا تولید می‌شوند ، کولرگازی یکی از مدل های آن می باشد .

کولر های گازی که معمولا با استفاده از  سیکل تبرید عملیات خنک سازی یا گرم سازی محیط را انجام می دهند ، این کار را به کمک کمپرسورهایی که دارند انجام می‌ دهند .

خرید کولر گازی بانه ای جنرال با طرح لبخند

کولرگازی جنرال مدل General18BTu از بهترین مدل های این برند در بازار میباشد که با بهره گیری از فناوری کشور تایلند در موتور خود باعث شده است که بتواند بازدهی بسیار مناسبی را برای خود ارائه دهد و همچنین صمرف برق بسیار پایینی دارد به همین ترتیب دارای برچسب مصرف انرژی A+ بوده و توانسته است در دسته بندی محصولات کم مصرف این کمپانی قرار گیرد. این کولرگازی بانه ای که به همین اسم معروف است به این دلیل هست که در شهر بانه بیشتر دستگاه های تهویه هوای مطبوع همگی از همین برند میباشد و اگر کسی در این برند قصد خرید سیستم تهویه هوای مطوبع را داشته باشد میبایست از طریق همین شهر اقدام به خرید آن نماید.

این کولرگازی دیواری علاوه بر سیستم سرمایش ، دارای سیستم گرمایش نیز میباشد که بدین ترتیب میتواند باعث شود که بتوانید از این محصول در تمامی روز های سال ( روز های گرم و سرد در طول فصول مختلف سال) به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از عملکرد بسیار بالا و راندمان کاری بالای این محصول نهایت استفاده را ببرید. این دستگاه  در کنار قیمت پایین کیفیت بسیار مناسبی دارد و مخصوص نواحی شمالی و نقاط گرم ایران است.از لحاظ دوام و کارایی بسیار با دوام و قدرتمند میباشد سیستم این کولر جهت تهویه مطبوع سالن های با متراژ بالا بسیار مناسب میباشد قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و دارای ارزش خرید بسیار بالایی میباشد و با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به یکی از گزینه های ایده آل برای منازل شما خواهد بود

 

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده