گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید کولر گازی با قیمت ارزان

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید کولر گازی با قیمت ارزان

خرید کولر گازی با قیمت ارزان

خرید کولر گازی با قیمت ارزان

کولرگازی پیستونی یکی همانطور که در پارا گراف قبل اشاره کردیم یکی از کمپرسور ها می باشد . کمپرسور پیستونی باتوجه به ساختاری که دارد فقط و فقط توانایی ایجاد هوای خنک را دارد . این کمپرسور که با نام رفت و برگشتی نیز شناخته می شود ، حرکتی رفت و برگشتی داشته که در این حین عملیات مکش و دهش را انجام می دهد .

این کمپرسور هزینه نگهداری و تعمیر بسیار کمی را دارد و باتوجه به توانایی ایجاد فوق العاده هوای سرد مناسب برای مناطق گرم مرکزی و جنوبی کشور ایران است .

کولرگازی اسکرول نیز از دیگر کمپرسور هایی است که معمولا در کولر های گازی مورد استفاده قرار می گیرد که ظرفیت بالایی را همراه دارند.  کمپرسور اسکرول باتوجه به ساختاری که دارد میزان مصرف انرژی بسیار کمی را همراه داشته و در عین حال از راندمان و طول عمر بالایی برخوردار است .

کولرگازی اجنرال مدل ASHG12LECA از بهترین و مناسب ترین دستگاه های خنک کننده و تهویه هوای مطبوع میباشد که دارای فناوری اینورتر بوده و میتواند باعث شود که جریان بسیار کمی از برق مصرف شود.رای سیستم جریان هوای ۴ طرفه میباشد و در هر نقطه ای از اتاق که باشید با استفاده از فناوری جریان هوای سه بعدی میتوانید به صورت یکسان فضای اتاق را در کمترین زمان ممکن و با بیشترین بازدهی خنک نمایید.

خرید کولر گازی با قیمت ارزان

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده