تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید کولر گازی با قیمت مناسب و ارزان

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید کولر گازی با قیمت مناسب و ارزان

خرید کولر گازی با قیمت مناسب و ارزان

خرید کولر گازی با قیمت مناسب و ارزان

در این مطلب قصد داریم برای شما سه برند معتبر و منحصر به فرد برای خرید دستگاه تهویه هوای مطبوع و خنک کننده را به شما ارائه دهیم.

این دستگاه ها دارای طراحی خاص و منحصر به فردی میباشند و میتواند بهترین گزینه برای منازل شما باشد که توانسته است به خوبی در میان مردم محبوبیت بسیار زیادی کسب کنند.

این محصولات توانسته است به کمک طراحی خاصی که این کولرگازی ها دارا میباشند توانسته اند به محصولاتی شیک تبدیل شوند.

خرید کولر گازی با قیمت مناسب و ارزان

کولرگازی میتسوبیشی مدل MS-D30 دارای عملکرد بسیار عالی به همراه صدای بسیار ناچیز و کم میباشد که دارای فیلتر تصفیه هوا ، به همراه قابلیت تمیز کردن آسان ، سیستم پرتاب باد چند جهته و … میباشد که با این امکانات خارق العاده در دسترس عموم مردم قرار گرفته است. این دستگاه دارای قابلیت پرتاب باد در چندین جهت مختلف میباشد که میتواند به صورت اتوماتیک هوای خنک را با پرتاب باد ۱۲ متری خود در سرتاسر محیط خانه هدایت کند که باعث میشود به صورت یکنواخت و یکسانی تمامی نقاط منزل خنک شود

 

کولرگازی سامسونگ مدل AQ24UUQ علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و مدرن از امکانات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که امکان تولید هوای فوق العاده مطبوع و لذت بخشی را به دستگاه داده داده است  به طوری که با ورود و طراحی این محصول به بازار های جهانی توانسته است سهم فروش بسیار زیادی را کسب کند و در دسته بندی محصولات منحصر به فرد تولید شده توسط این کمپانی قرار بگیرد که دارای سهم فروش بسیار زیادی بوده است و از طراحی خاص و دیزاینی متفاوت و منحصر به فرد برخوردار میباشد. این دستگاه دارای مصرف انرژی بسیار پایین و بهینه ای میباشد و میتوان گفت یکی از کم مصرف ترین دستگاه های تهویه هوای مطبوع در بازار میباشد.

 

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده