اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » خرید کپسول ارزان اتش نشانی

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
خرید کپسول ارزان اتش نشانی

خرید کپسول ارزان اتش نشانی

خرید کپسول ارزان اتش نشانی

کپسول آتش نشانی امروزه به یکی از رایج ترین دستگاه ها برای حفظ ایمنی و سلامت در مقابل آتش تبدیل شده است که خرید آن برای هر خانواده ای واجب میباشد تا در مواقع خاص و آتش سوزی بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این حوادث اقدام نمایید. طریقه استفاده از این دستگاه ها نیز نیازمند دانش کوچکی میباشد که در ادامه به شما اموزش میدهیم که چگونه در مواقع آتش سوزی برای خاموش کردن اتش و رفع این حوادث از دستگاه های خاموش کننده دستی خود برای خاموش کردن اتش استفاده نمایید.

خرید کپسول ارزان اتش نشانی

خاموش کردن اتش با کپسول آتش نشانی پودر و گاز :

در نوع کارتریج بیرون ، در نزدیکی اتش سوزی خاموش کننده را روی زمین قرار داده و ضامن آن را آزاد کنید ، سپس لوله لاستیکی را از گیره خارج نموده و آن را با دستگیره با هم نگه دارید بدون این که بدن یا سر و صورت خود را در مسیر سوپاپ ایمنی خاموش کننده قرار بدهید

در نوع کارتریج داخل ، در این نوع خاموش کننده کارتریج در داخل بدنه سیلندر و زیر درپوش قرار می گیرد . هنگامی که ضامن را بیرون کشیدید اهرم را فشار دهید تا گاز از داخل کارتریج وارد بدنه سیلندر شود.

در کپسول آتش نشانی Co2 نیز شیوه کار بدین شکل میباشد و شما میبایست از کناره های اتش اقدام به خاموش کردن اتش کنید.

جهت خرید کپسول آتش نشانی با ما در ارتباط باشید…

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده