خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » فروش انواع کولر های گازی

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
فروش انواع کولر های گازی

فروش انواع کولر های گازی

فروش انواع کولر های گازی

فناوری اینورتر ، یکی از فناوری های جدید و کاربردی است که تقریبا همه ما نام آنرا شنیده ایم ! اما به راستی که این فناوری چیست و چه کاربردی دارد ؟

میزان مصرف انرژی یکی از مواردی است که هنگام خرید هر محصولی اکثر افراد به آن توجه می‌کنند چراکه اگر دستگاه مصرف انرژی زیادی داشته باشد استفاده از آن دستگاه در دراز مدت قبض هایی با رقم های زیاد را در اختیار شما قرار داده و ترجیح می‌دهید که دیگر از آن دستگاه استفاده نکنید !

شرکت های بزرگی مثل ال جی ، بوش ، سامسونگ ، گری و . . .  با ارائه انواع کولرگازی اینورتر خود به بازار جهانی توانسته اند توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده و سهم بالایی از فروش بازار جهانی را به خود اختصاص دهند ، اکثر مردم کولر های گازی اینورتر را با اسم کولرگازی کم مصرف نیز می‌شناسند !

 

فروش انواع کولر های گازی

 

فروش انواع کولر های گازی اینورتر

اینورتر درواقع یک برد الکتریکی است که معنی کلمه آن معکوس کننده می‌باشد و تقریبا همه این برد ها در کولرگازی اجنرال ، ال جی ، بوش ، گری ، سامسونگ یا  . . . . به طور یکسانی عمل می‌کنند و در جزئیات باهم متفاوت هستند و به طور کلی باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه می‌شوند ، اما چطور ؟

زمانی که کولرگازی پیستونی ، اسکرول یا روتاری مجهز به فناوری اینورتر می‌شود اولین اقدامی که می‌کند معکوس کردن جریان الکتریکی بوده و آنرا تبدیل به برق متناوب می‌کند که این کار باعث کاهش قابل توجهی از مصرف انرژی می‌شود . توانایی بعدی که این فناوری به دستگاه می‌دهد ، توانایی مدیریت و کنترل میزان سرعت موتور می‌باشد ، زمانی که دستگاه بتواند دور موتور را کنترل کند هنگامی که دمای محیط را به حد نصاب رساند دیگر کمپرسور را خاموش نکرده و تنها میزان دور موتور را کاهش می‌دهد در نتیجه میزان تغییرات نوسانات دمایی را به کمترین میزان ممکن رسانده و دیگر کمپرسور از منبع تغذیه برای راه اندازی مجدد برق زیادی را مصرف نخواهد کرد .

 

جهت درج رپورتاژ آگهی کسب و کار خود روی ما حساب باز کنید

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده