امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » معرفی لباسشویی های مقرون به صرفه

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
معرفی لباسشویی های مقرون به صرفه

معرفی لباسشویی های مقرون به صرفه

معرفی لباسشویی های مقرون به صرفه

در این مطلب قصد داریم سه مدل از سه برند معروف که دارای دستگاه های شستشوی لباس منحصر به فردی میباشند که در قیمت های مناسبی به شما عزیزان عرضه شده است را برایتان معرفی کنیم .

معرفی لباسشویی های مقرون به صرفه

ماشین لباسشویی آاگ مدل L7FE86604 را میتوان از بهترین مدل های تولید شده توسط این کمپانی در نظر گرفت که دارای ظرفیت بسیار بالایی میباشد و برای شستشوی مقدار زیادی از لباس های کثیف میتواند بهترین گزینه باشد که بر همین اساس برای خانواده هایی که دارای جمعیت زیادی میباشند و میزان لباس های کثیف تولید شده در طول هفته آن ها زیاد میباشد مناسب ترین و ایده ال ترین گزینه میباشد. همچنین این محصول دارای موتور اکو اینورتر میباشد که باعث شده است که مصرف انرژی این دستگاه بسیار پایین باشد.

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA148VB3 ساخت کشور ژاپن بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام ویژگی های یک دستگاه شستشوی لباس را میتوانید در این محصول داشته باشید که با استفاده از برنامه های ویژه شستشو هایی که دارد میتوانید به آسانی هرچه تمام تر به تمام قابلیت های این دستگاه دسرتسی داشته باشید. این دستگاه دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی میباشد و از ویژگی های ان میتوان به مجهز شدن آن به قفل کودک و فعال کردن به آسانی فشردن یک دکمه  اشاره کرد که باعث شده است این دستگاه بیش از پیش متمایز تر دیده شود.

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-14801LED دارای حداکثر سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه میباشد که میتواند در کیفیتی خارق العاده برای شما عمل کرده و همچنین میتواند با کیفیتی بی نظیر لباس های شما را خشک نماید. داشتن برنامه مخصوص لباس های حساس و ظریف نیزباعث شده است این دستگاه به نسبت سایر مدل های هم رده خود از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار باشد.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده