باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » کولرگازی ال جی بهتر است یا گری؟

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
کولرگازی ال جی بهتر است یا گری؟

کولرگازی ال جی بهتر است یا گری؟

کولرگازی ال جی مدل NF247ST3 یکی از محصولات جدید و قدرتمندی بوده که می‌توان در دمای های بالا به خوبی سرما تولید کند و به لطف تکنولوژی و فناوری هایی که دارد مصرف انرژی آن تا ۶۵ % کاهش پیدا کرده است و همچنین توانسته در دسته بندی دستگاه های پر فروش این کمپانی قرار خواهد گرفت و توانسته است سهم فروش بسیار زیادی را از آنِ خود نماید که بدین ترتیب باعث شده است این دستگاه در رده دستگاه های پر مصرف قرار بگیرد.

ازویژگی های این دستگاه این است که مجهز به :

  • مجهز به دو یونیت داخلی و خارجی
  • فیلتر های تصفیه هوا
  • کمپرسور قدرتمند دوگانه
  • مجهز به سیستم کنترل هوشمند ( Smart ThinQ )
  • عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • و . . .

کولرگازی گری مدل T3`Matic–A48H3 کی از دستگاه های تک پنلی بوده که دارای طراحی زیبا و خاصی است و باتوجه به قدرت بالایی که موتور دار از سر و صدای بسیار کمی برخور دار بوده و با رنگ سفید همراه با پره ها و درچه هایی برای انتشار هوای تولید شده که باعث شده این کولرگازی بتواند رستوران ها و مغازه هایی با متراژ بالا را به خوبی تحت پوشش خود در بیاورد

این دستگاه در مدل T3`Matic–A55H3  دارای ظرفیت بالای ۵۵۰۰۰ بی تی یو و در مدل T3`Matic–A66H3 با ظرفیت خارق العاده ۶۶۰۰۰ قابل دسترس میباشد.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده