کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » رپورتاژ آگهی » کولینگ تاور وسایل خنک کردن آب

اطلاعیه سایت

تمامی مطالب این سایت بطور کپی از منابع معتبر اینترنتی موسیقی کشور عزیزمان ایران است. چنانچه صاحب اثری از نشر آثار خود در سایت ما ناراضی است از طریق فرم تماس با ما سایت به ما اطلاع دهد,تا پست اصلاح یا حذف گردد.
کولینگ تاور وسایل خنک کردن آب

کولینگ تاور وسایل خنک کردن آب

برج خنک کننده یا کولینگ تاور در اصل وسایل خنک کردن آب می باشند و وسیله ای می باشد که گرمای تولید شده توسط کندانسور را به محیط آزاد منتقل میکند. آب گرم خروجی از کندانسور به بالای برج خنک کننده پمپ میشود و از آنجا به تشتک کولینگ تاور میریزد . آب گرم شده برای خنک شدن به برج خنک کننده بازمیگردد. آب در برج خنک کننده به گردش در می آید و از بالای برج خنک کننده به طرف پایین ریخته میشود . این آب در حین سقوط از درون پوشش های داخلی برج خنک کننده با هوا برخورد کرده و گرمای خود را به هوا می دهد.
برج های خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارند که آب را به صورت یکنواخت روی شبکه مشبک نزدیک به هم می پاشد. این شبکه ها آکنه یا پر کننده نامیده میشود. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج خنک کننده را باهوایی که از میان آن حرکت می کند کاملا مخلوط کرده به طوری که آب به صورت یک قطره از یک آکنه به سطح آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خود میریزد . هرچند در این نوع از برج خنک کننده ها مقداری انتقال حرارت محسوس از آب به هوا وجود دارد ولی تقریبا اثر خنک کنندگی تماما از تبخیر قسمتی از آب اسپری شونده در برج خنک کننده حاصل میشود.

 

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

© میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده